![]() |
||||
---|---|---|---|---|
      У полі діяльності служби знаходиться робота з учнями, їх батьками, педпрацівниками.       Мета служби полягає в створенні сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки учнів. Завдання її тісно пов’язані з підготовкою висококваліфікованого фахівця, що зможе успішно адаптуватися до майбутньої діяльності, прагнутиме фахового й особистісного самовдосконалення та професіоного росту. Робота, що здійснюється соціально-психологічною службою, розмежовується на декілька напрямків: діагностичний, прогностичний, консультаційний, захисний, профілактичний, соціально-перетворювальний, організаційно-методичний.       Наші учні відвідують спеціалізовані виставки, музеї, театри, підприємства, художні салони, переглядають науко-пізнавальні фільми.       До провідних функцій соціально-психологічної служби в училищі можна віднести:       — аналіз соціально-психологічного клімату в учнівських групах та причин труднощів, які виникають (особливо причин, через які учень залишає навчання);       — проведення тестових обстежень, анкетувань;       — розробка рекомендацій по подоланню виявлених недоліків;       — надання допомоги на першому році навчання (при проходженні учнями періоду адаптації);       — соціально-психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, соціально-психологічна допомога в кризових ситуаціях).       |